Op welke dag ontvang ik de levering?

In de week van 30 oktober horen alle deelnemende scholen op welke dag het schoolfruit en -groente geleverd gaat worden. De leveranciers leveren al het groente en fruit op óf maandag, óf dinsdag.

Consumptiedagen

Je leverancier adviseert je om de consumptiedagen te plannen:

  • Bij levering op de maandag: dinsdag, woensdag en donderdag;
  • Bij levering op de dinsdag: woensdag, donderdag en vrijdag.

Je levering zal plaatsvinden tussen 8.00 uur en 16.00 uur. Om zo efficiënt mogelijk uit te leveren kan er niet worden afgeweken van je leverdag.

Leverdag wijzigen

Het levertijdstip kan per week verschillen in verband met de studiedagen van andere scholen.

Indien je in het registratiesysteemhebt aangegeven dat je op je standaard leverdag een studiedag hebt, dan wordt contact met je opgenomen voor een alternatief levermoment.

Ben je een studiedag vergeten door te geven? Mail dan naar info@euschoolfruit.nl.

Aftekenen

Om er zeker van te zijn dat het fruit op goede wijze is afgeleverd bij jullie op locatie dient er getekend te worden voor ontvangst. Tel met onze bezorger ook altijd even de juiste aantallen na.

Kwaliteit

Je leverancier streeft ernaar om fruit en groente van goede kwaliteit te leveren. Heb je desondanks een klacht? Vermeld dit dan in het registratiesysteem. Je leverancier neemt vervolgens contact met jou op via het emailadres of het telefoonnummer. Je leverancier kan klachten over de kwaliteit alleen in behandeling nemen wanneer deze met een foto wordt verstuurd.

De wekelijkse levering

Ben je benieuwd naar een voorbeeldlevering? Via de onderstaande knop vind je de wekelijkse levering.

De wekelijkse levering

Contact met je leverancier

Heb je een vraag over de levering? Via het registratiesysteem kun je contact opnemen met de leverancier.